1. Формувати основи безпеки життєдіяльності з метою зиіцнення фізичного, психічного, соціального здоров'я дітей дошкільного віку у тісній співпраці з батьками, створення безпечних та нешкідливих умов розвитку, виховання та навчання в умовах воєнного стану.
2. Розпочати вивчення театралізованої діяльності дошкільників, створення сприятливих умов для їх особистісного становлення та творчої самореалізації.
3. Продовжити поглиблену роботу з педагогами щодо оволодіння засобами новітніх комп'ютерних технологій алгоритмом та інструментами їх використання в освітньому процесі ЗДО..
4. Продовжувати роботу з ВСЗЯО, зокрема здійснити самооцінювання діяльності закладу за другим напрямом "Управлінська діяльність"
Методична робота в закладі.
Основними компонентами змісту методичної роботи є:
· отримання знань педагогами
· вміння їх реалізувати на практиці
· наявність результативності в педагогічній роботі
· створення умов для безперервного вдосконалення фахової майстерності та освітнього процесу з дітьми.
Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів у 2025/2026 навчальному році забезпечують такі форми методичної роботи:
Cистема навчання елементам самоаналізу, самоконтролю, самокорекції; Творча група:
«Організація освітнього процесу в умовах оновлення ВСЯО»
керівник: вихователь-методист Наталя МЕЛЬНИК
Теоретично- практичний семінар:
«Атестація педагогічних працівників ЗДО. Працюємо за новими нориативно - правовими документами»
Педагогічні ради:
1. "Оптимізація процесу фізичного виховання в закладі дошкільної освіти"
2. "Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку - необхідна умова для цілісного формування їх особистості"
3. "Рік позаду: проблеми та перспективи покращення роботи ЗДО".
4. «Основні орієнтири нового навчального року. Аналіз результатів роботи ЗДО за
2025/2026 навчальний рік. (круглий стіл)
Консультації:
Екологічне виховання дошкільників засобами фольклору
Використання мультфільмів для розвитку мовлення дітей
Родинне спілкування - як чинник комунікативно - мовленнєвого розвитку дошкільника
Вивчення професій