Пріоритетні завдання на 2022 - 2023 навчальний рік.
1. Організувати роботу педагогічного колективу щодо забезпечення системного підходу до охорони життя і збереження здоров'я дітей, створення в ЗДОздоров'язбережувального та безпечного освітнього середовища, цілісної системи формування культури здоров'я та безпеки в єдності з батьками.
2. Формувати основи патріотичної свідомості дошкільників з високими морально - духовними якостями, навичками культури спілкування, знаннями про українську культуру та звичаї, як важливими чинниками національно - патріотичного виховання..
3. Продовжувати роботу щодо формування екологічної свідомості дітей дошкільного віку, навичок практичного життя, готовності до взаємодії з навколишнім світом, засобами природничого характеру.
Методична робота в дошкільному закладі
Основними компонентами змісту методичної роботи є:
· отримання знань педагогами
· вміння їх реалізувати на практиці
· наявність результативності в педагогічній роботі
· створення умов для безперервного вдосконалення фахової майстерності та освітнього процесу з дітьми.
Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів у 2022-2023 навчальному році забезпечують такі форми методичної роботи:
Cистема навчання елементам самоаналізу, самоконтролю, самокорекції; Творча група:
«Оптимальне перетворення освітнього простору дитячого садка»
керівник: вихователь Бурковська Г.Т.
Теоретичний семінар:
«Практична реалізація принципів природовідповідності та здоров'язбереження в закладі дошкільної освіти»
Педагогічні ради:
1. Організація освітнього процесу у нових умовах.
2. "Формування у дітей чуття національної свідомості шляхом залучення їх до музичної діяльності та українського декоративного мистецтва"
3."Екологічне виховання дітей в сучасному дошкільному закладі"
4. « Аналіз результатів роботи ЗДО за
2022- 2023 навчальний рік.
Консультації:
Екологічне виховання дошкільників засобами фольклору
Використання мультфільмів для розвитку мовлення дітей
Родинне спілкування - як чинник комунікативно - мовленнєвого розвитку дошкільника
Вивчення професій