Методична робота
 
 Пріоритетні завдання на 2024/ 2025 навчальний рік.
  
1. Скерувати управлінські процеси на створення безпечних умов організації освітнього процесу та підтримку безпечного освітнього середовища для всіх учасників освітнього процесу. 
2. Продовжувати процес формування особистості дитини, а також її правильного ставлення до трудової діяльності: суспільних мотивів трудової діяльності, поваги до праці дорослих, дбайливого ставлення до результатів праці інших. 
 
3.  Впроваджувати інтерактивні форми, інноваційні методики та інформаційно - комп'ютерні технології з метою підвищення компетенції педагогів.
 
4. Продовжувати роботу з ВСЗЯО, зокрема здійснити самооцінювання діяльності закладу за другим напрямом "Здобувачі освіти" 
 

Методична робота в закладі. 

 Основними компонентами змісту методичної роботи є:

·        отримання знань педагогами

·        вміння їх реалізувати на практиці

·        наявність результативності в педагогічній роботі

·        створення   умов   для   безперервного   вдосконалення   фахової майстерності та освітнього процесу з дітьми.

 Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів у 2024/2025 навчальному році  забезпечують такі форми методичної роботи:

   Cистема навчання елементам самоаналізу, самоконтролю, самокорекції;

  Творча група:

 «Інформаційно - комунікаційні технології, як чинник підвищення якості дошкільної освіти»

керівник: вихователь-методист Олеся КОВАЛЬ

 

Теоретичний семінар:

«Практична реалізація принципів природовідповідності та здоров'язбереження в закладі дошкільної освіти»

 

Педагогічні ради:

1.  "Світ праці та обрії предметно - практичної компетентності дошкільників у процесі трудової діяльності"

2.  "Інтеграції дітей з освітніми особливими потребами"

3. "Треба нам багато знати, щоб самим про себе подбати!".

4. «Основні орієнтири нового навчального року. Аналіз результатів роботи ЗДО за

2024/2025 навчальний рік. (круглий стіл)

 

Консультації:

Екологічне виховання дошкільників засобами фольклору

Використання мультфільмів для розвитку мовлення дітей

         Родинне спілкування - як чинник комунікативно - мовленнєвого розвитку дошкільника   

Вивчення професій 

 






ДНЗ №18 2010 р.