1. Скерувати управлінські процеси на створення безпечних умов організації освітнього процесу та підтримку безпечного освітнього середовища для всіх учасників освітнього процесу.
2. Продовжувати процес формування особистості дитини, а також її правильного ставлення до трудової діяльності: суспільних мотивів трудової діяльності, поваги до праці дорослих, дбайливого ставлення до результатів праці інших.
3. Впроваджувати інтерактивні форми, інноваційні методики та інформаційно - комп'ютерні технології з метою підвищення компетенції педагогів.
4. Продовжувати роботу з ВСЗЯО, зокрема здійснити самооцінювання діяльності закладу за другим напрямом "Здобувачі освіти"
Методична робота в закладі.
Основними компонентами змісту методичної роботи є:
· отримання знань педагогами
· вміння їх реалізувати на практиці
· наявність результативності в педагогічній роботі
· створення умов для безперервного вдосконалення фахової майстерності та освітнього процесу з дітьми.
Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів у 2024/2025 навчальному році забезпечують такі форми методичної роботи:
Cистема навчання елементам самоаналізу, самоконтролю, самокорекції; Творча група:
«Інформаційно - комунікаційні технології, як чинник підвищення якості дошкільної освіти»
керівник: вихователь-методист Олеся КОВАЛЬ
Теоретичний семінар:
«Практична реалізація принципів природовідповідності та здоров'язбереження в закладі дошкільної освіти»
Педагогічні ради:
1. "Світ праці та обрії предметно - практичної компетентності дошкільників у процесі трудової діяльності"
2. "Інтеграції дітей з освітніми особливими потребами"
3. "Треба нам багато знати, щоб самим про себе подбати!".
4. «Основні орієнтири нового навчального року. Аналіз результатів роботи ЗДО за
2024/2025 навчальний рік. (круглий стіл)
Консультації:
Екологічне виховання дошкільників засобами фольклору
Використання мультфільмів для розвитку мовлення дітей
Родинне спілкування - як чинник комунікативно - мовленнєвого розвитку дошкільника
Вивчення професій