Методична робота
 
 Пріоритетні завдання на 2025/ 2026 навчальний рік.
  
1. Формувати основи безпеки життєдіяльності з метою зиіцнення фізичного, психічного, соціального здоров'я дітей дошкільного віку у тісній співпраці з батьками, створення безпечних та нешкідливих умов розвитку, виховання та навчання в умовах воєнного стану. 
2. Розпочати вивчення театралізованої діяльності дошкільників, створення сприятливих умов для їх особистісного становлення та творчої самореалізації. 
3.  Продовжити поглиблену роботу з педагогами щодо оволодіння засобами новітніх комп'ютерних технологій алгоритмом та інструментами їх використання в освітньому процесі ЗДО..
 
4. Продовжувати роботу з ВСЗЯО, зокрема здійснити самооцінювання діяльності закладу за другим напрямом "Управлінська діяльність" 
 

Методична робота в закладі. 

 Основними компонентами змісту методичної роботи є:

·        отримання знань педагогами

·        вміння їх реалізувати на практиці

·        наявність результативності в педагогічній роботі

·        створення   умов   для   безперервного   вдосконалення   фахової майстерності та освітнього процесу з дітьми.

 Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів у 2025/2026 навчальному році  забезпечують такі форми методичної роботи:

   Cистема навчання елементам самоаналізу, самоконтролю, самокорекції;

  Творча група:

 «Організація освітнього процесу в умовах оновлення ВСЯО»

керівник: вихователь-методист Наталя МЕЛЬНИК

 

Теоретично- практичний семінар:

«Атестація педагогічних працівників ЗДО. Працюємо за новими нориативно - правовими документами»

 

Педагогічні ради:

1.  "Оптимізація процесу фізичного виховання в закладі дошкільної освіти"

2.  "Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку -  необхідна умова для цілісного формування їх особистості"

3. "Рік позаду: проблеми та перспективи покращення роботи ЗДО".

4. «Основні орієнтири нового навчального року. Аналіз результатів роботи ЗДО за

2025/2026 навчальний рік. (круглий стіл)

 

Консультації:

Екологічне виховання дошкільників засобами фольклору

Використання мультфільмів для розвитку мовлення дітей

         Родинне спілкування - як чинник комунікативно - мовленнєвого розвитку дошкільника   

Вивчення професій 

 






ДНЗ №18 2010 р.