Гуртки

 Гурткова робота

2024/2025 н.р.

№ з/п

Назва гуртка

Вікові групи

Відповідальний керівник

Дні проведення

1.

"Казковий дивограй"  

 старша

група №2

    Деревлюк Таїсія Анатоліївна

       П'ятниця

2

"Ми маленькі патріоти"

 старша

група №8

    Гончарук Ірина Ігорівна

П'ятниця 

4.

 


"Пам'ятайлики "

 

 

"Розвивайко"

 

 

середня

група №5

 

 

середня група №4



Панасенко Інна

Григорівна

  


 Басіста Ольга Миколаївна

 

 

Понеділок

5.

"У світі природи"


 

ІІ молодша   група

№3

 

 Іщенко Тетяна Василівна

 

 

Четвер

5.

   "Ми маленькі             музиканти",              

середня,

старша


 Стан Світлана

Анатоліївна


Матвійчук Тетяна

Вікторівна 

Вівторок,середа

6.

 

 

"Хореографічний"

 

 


середня,

старша 

 


Мазуркевич Дар'я

Вадимівна 


понеділок,

середа 

7.

"Акробатичний"

Середня, старша

 

Цибрій Ірина

Миколаївна

Всі дні тижня

8.

 «Паперові фантазії"


ІІ молодша  група

№7

  Зель Ірина Володимирівна

 Вівторок

9.

"Грайлики - читайлики"

старша група №9

 

Куц Марина Володимирівна  

 

 П'ятниця

 

                          Гурткова робота


Сьогодні надзвичайно актуальна проблема щодо виявлення здібностей, інтересів, нахилів дітей та їх розвиток.
У зв'язку з цим перед дошкільним навчальним закладом стоїть важливе завдання розвитку творчого потенціалу підростаючого покоління, що, в свою чергу, вимагає вдосконалення навчально-виховного процесу з урахуванням психологічних закономірностей всієї системи пізнавальних процесів.
Широкі можливості у розв'язанні проблеми розвитку творчих здібностей дитини надає гурткова робота.
Гурткова робота в ЗДО "Зірка"є важливою формою організації дитячої життєдіяльності і становить невід'ємну частину освітнього процесу.
Ефективність гурткової роботи значною мірою зумовлюється належним програмно-методичним забезпеченням. Робота гуртків будується за авторськими перспективними планами, складеними їх керівниками на основі власних доробок та освітніх інновацій.

Чому участь у гуртках така важлива для малят?

- навчання будується не на інформаційно-знаковому змісті, а на дитячому - цікавому і емоційно-ціннісному для кожної дитини;

- практика та особистий досвід дітей випереджають оволодіння теоретичними та практичними знаннями, тим самим викликають живу потребу в них, а отже - зацікавленість в навчанні;

- можливості для експериментування з різними матеріалами, інструментами, з художніми творами і музикою, вибору способів створення образу, засобів художньої виразності;

- комфортні умови, розкута увага відучають від механічного копіювання, стимулюють до творчості;

- керівництво дитячою діяльністю здійснюється на підставі співпраці (визнання цілей і задач самої дитини, спроможність стати на її позицію, разом з нею досягти необхідного результату).

Керівники гуртків поставили перед собою мету: створювати умови для самореалізації всіх вихованців, розвивати розумові, творчі, креативні здібності дошкільнят, виявляти обдарованих дітей, сприяти формуванню позитивно - стійких взаємодій в співтворчості дітей, педагогів та батьків.

Метою гурткової роботи є : створення умов для розвитку художньо - естетичних, творчих, театральних, комунікативних здібностей дітей, з урахуванням їх вікових особливостей, формування креативної особистості відповідно до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина".

Зміст гурткової роботи визначено методичними рекомендаціями складеними на основі досвіду педагогічної діяльності, узгоджені з діючою освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років "Дитина". Робота гуртків відображена в річному плані роботи закладу та обговорена на педагогічній раді перед початком навчального року. 

Документація керівника гуртка:

- програма гуртка ( методичні рекомендації);

- перспективний і календарний план;

- графік гурткової роботи;

- розклад занять;

- облік проведення гурткових занять;

- список дітей, охоплених гуртковою роботою;

Оптимальна наповнюваність гурткової групи становить - 10 -12 осіб.

Розклад гурткових занять складено з врахуванням профільного напрямку для дітей вікової групи.

Заняття гурткової роботи організовуються таким чином, щоб вони не дублювали ті види діяльності, на яких базувались спеціально організовані заняття в І половину дня.

Тривалість гурткових занять відповідає вікові дітей і не перевищує загальноприйняті методичні норми тривалості навчальних занять.

Вільний пошук задумів, матеріалів, забезпечує високий творчий потенціал, вносить у діяльність дітей різноманітність і новизну.

 






ДНЗ №18 2010 р.