Гуртки

 Гурткова робота

2021-2022 н.р.

№ з/п

Назва гуртка

Вікові групи

Відповідальний керівник

Дні проведення

1.

"Скарбничка моралі"  

 старша група

№2

   Стратієнко Світлана Вікторівна

            Четвер

2

"Шахова абетка"

 старша 

група №8

    Говоруха Оксана Валеріївна

Вівторок 

4.

 

"Весела пісочниця"

 

 

"Маленькі фантазери"

 

 

середня

група №5

 

середня група №4


Бурковська Галина

Тимофіївна

 

 Басіста Ольга

Миколаївна

 

 

П'ятниця

5.

"Лабораторія народної медицини"


 

ІІ молодша  група

№3

 

Іщенко Тетяна Василівна

 

 

Четвер

5.

   "Ми маленькі     музиканти"

середня,

старша


 Стан Світлана

Анатоліївна


Матвійчук Тетяна

Вікторівна 

Вівторок,середа

6.

"Розмовляємо англійською"

Середня,

старша



  Шерстюк Вероніка

Володимирівна

 


 Понеділок,

п'ятниця

 

7.

"Акробатичний"

Середня, старша

Цибрій Ірина

Миколаївна

Всі дні тижня

8.

 «Друзі природи"

старша група №7

  Лаврова Наталя Вікторівна

 Вівторок

9.

"Чарівний світ орігамі"

старша група №9

 

Литвинюк Аліна

Вадимівна  

 

 П'ятниця

 

 

 Гурткова робота


Сьогодні надзвичайно актуальна проблема щодо виявлення здібностей, інтересів, нахилів дітей та їх розвиток.

У зв'язку з цим перед дошкільним навчальним закладом стоїть важливе завдання розвитку творчого потенціалу підростаючого покоління, що, в свою чергу, вимагає вдосконалення навчально-виховного процесу з урахуванням психологічних закономірностей всієї системи пізнавальних процесів.

Широкі можливості у розв'язанні проблеми розвитку творчих здібностей дитини надає гурткова робота.

Гурткова робота в ЗДО "Зірка"є важливою формою організації дитячої життєдіяльності і становить невід'ємну частину освітнього процесу.

Ефективність гурткової роботи значною мірою зумовлюється належним програмно-методичним забезпеченням. Робота гуртків будується за авторськими перспективними планами, складеними їх керівниками на основі власних доробок та освітніх інновацій.

Чому участь у гуртках така важлива для малят?

- навчання будується не на інформаційно-знаковому змісті, а на дитячому - цікавому і емоційно-ціннісному для кожної дитини;

- практика та особистий досвід дітей випереджають оволодіння теоретичними та практичними знаннями, тим самим викликають живу потребу в них, а отже - зацікавленість в навчанні;

- можливості для експериментування з різними матеріалами, інструментами, з художніми творами і музикою, вибору способів створення образу, засобів художньої виразності;

- комфортні умови, розкута увага відучають від механічного копіювання, стимулюють до творчості;

- керівництво дитячою діяльністю здійснюється на підставі співпраці (визнання цілей і задач самої дитини, спроможність стати на її позицію, разом з нею досягти необхідного результату).

Керівники гуртків поставили перед собою мету: створювати умови для самореалізації всіх вихованців, розвивати розумові, творчі, креативні здібності дошкільнят, виявляти обдарованих дітей, сприяти формуванню позитивно - стійких взаємодій в співтворчості дітей, педагогів та батьків.

Метою гурткової роботи є : створення умов для розвитку художньо - естетичних, творчих, театральних, комунікативних здібностей дітей, з урахуванням їх вікових особливостей, формування креативної особистості відповідно до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина".

Зміст гурткової роботи визначено методичними рекомендаціями складеними на основі досвіду педагогічної діяльності, узгоджені з діючою освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років "Дитина". Робота гуртків відображена в річному плані роботи закладу та обговорена на педагогічній раді перед початком навчального року. 

Документація керівника гуртка:

- програма гуртка ( методичні рекомендації);

- перспективний і календарний план;

- графік гурткової роботи;

- розклад занять;

- облік проведення гурткових занять;

- список дітей, охоплених гуртковою роботою;

Оптимальна наповнюваність гурткової групи становить - 10 -12 осіб.

Розклад гурткових занять складено з врахуванням профільного напрямку для дітей вікової групи.

Заняття гурткової роботи організовуються таким чином, щоб вони не дублювали ті види діяльності, на яких базувались спеціально організовані заняття в І половину дня.

Тривалість гурткових занять відповідає вікові дітей і не перевищує загальноприйняті методичні норми тривалості навчальних занять.

Вільний пошук задумів, матеріалів, забезпечує високий творчий потенціал, вносить у діяльність дітей різноманітність і новизну.

Гурток "Розмовляємо англійською"

Керівник гуртка Шерстюк Вероніка Володимирівна.

Для кращого опанування іноземної мови керівник гуртка активно використовує рухову, слухову та зорову пам'ять дітей. Всі заняття з дітьми проводяться в ігровій формі з використанням сучасних методик. Ігри - лічилки, вірші, загадки, безліч пісень підсилюють емоційність занять, наближають навчальний процес до природного сприйняття і засвоєння.

Чи потрібно вивчати англійську мову дошкільнятам?

Все частіше ми приходимо до думки, що починати вивчати іноземну мову потрібно було з дитинства. Незважаючи на те, що в багатьох школах англійська мова є предметом вивчення вже з першого класу, найчастіше знання, що там надаються, не достатні. Як наслідок цього, батьки намагаються додатково завантажити школяра різними мовними курсами і заняттями з репетиторами, які є носіями мови. При цьому багато дорослих впевнені: щоб дітям не довелося надолужувати згаяне у дорослому віці, їх необхідно знайомити з іноземною мовою ще до школи. Власними зусиллями або за допомогою викладачів.

Як би наполегливо англійська мова не поспішала увірватися в наше повсякденне життя, далеко не всі батьки дотримуються думки, що вчити малюків іноземної мови потрібно з маленького віку. Деякі батьки відчувають сумніви, чи так уже необхідно починати вивчати її дошкільнятам? І наскільки це потрібно, якщо в школі їм все одно доведеться проходити цей предмет в обов'язковому порядку? Не позбавляють чи таким чином дорослі, які ризикнули почати вкладати знання в дитячі голови мало не з пелюшок, дітей дитинства?

Фахівці зазначають: навіть якщо Ви в майбутньому збираєтеся віддати Вашу дитину до мовної школи, де вона з першого класу буде серйозно вивчати іноземні мови, навчання англійській мові до школи ні в якій мірі не буде зайвим.

На думку фахівців, подібні заняття необхідні малюкам по ряду причин. Так, раннє знайомство з англійською підготує дитину для вивчення мовних тонкощів у майбутньому. Крім того, ненав'язливе навчання мови сприяє розвитку у дошкільників пам'яті і творчих здібностей.

Важливо також враховувати, що маленькі діти (приблизно до 6-річного віку) з легкістю сприймають і засвоюють фонетичні та граматичні конструкції англійської мови. Фахівці також говорять, що в цьому віці діти здатні запам'ятовувати навіть більше інформації, ніж дорослі люди. Головне, в якій формі подається матеріал і як саме проходить процес навчання.

Коли не рано?

Викладачі англійської мови, які працюють з дошкільнятами, вважають, що приводити до них на заняття дітей у віці двох років, звичайно, зарано. Однак якщо Ви все одно хочете, щоб Ваш малюк паралельно зі спробами навчитися говорити рідною мовою поступово опановував навички іноземної мови, то заняття викладача з дітьми у віці від 1 до 3 років краще всього проводити індивідуально.

Більшість же курсів англійської мови для маленьких здійснюють набір дітей від 3-х років і старше.

Якщо Вашому малюкові вже 3-4 роки, і Ви все одно сумніваєтеся, чи потрібна йому іноземна мова, не сумнівайтеся. Просто відведіть його на пару-трійку занять у групу, де разом з ним навчання англійській будуть проходити однолітки, і Ви самі все побачите.

 

 

 






ДНЗ №18 2010 р.