Проектна діяльність

ПРОЕКТ НА ТЕМУ:

 Стежками рідного міста

Тип проекту - творчий

Художньо - естетичного напрямку

Тривалість - короткотривалий

 

Група авторів:

Коваль Олеся Дмитрівна,

 ДНЗ №18, вихователь - методист,

«спеціаліст І категорії»;

Маковей Алла Степанівна,

ДНЗ №18, вихователь,

 «спеціаліст І категорії»;

Лаврова Наталія Вікторівна,

 ДНЗ №18, вихователь,

«спеціаліст І категорії».

Тема проекту: «Стежками рідного краю».

Мета проекту: Поглиблювати громадянські почуття дітей шляхом розширення знань про рідний край, родину, історію рідного міста. Розвивати пізнавальні здібності дітей пам'ять, уяву, естетичне сприйняття, чуйність, самостійність, відповідальне ставлення до себе та інших, самооцінку, здатність аналізувати, робити умовиводи, узагальнення, висувати припущення, вміння обґрунтувати власну думку. Формувати оціночні судження, пізнавальне мислення, в якому здійснюється пошук істини, пізнавальну активність. Збагатити знання дітей про промисловість міста та продукцію яку випускають підприємства; про навчальні заклади міста: школи, дитячі садки, ліцеї, гімназії; про вулиці міста і в честь кого вони названі; про історичні пам'ятники міста; зони відпочинку та об'єкти сфери обслуговування людей. Виховувати любов і бережливе ставлення до рідного міста, його мешканців, повагу до традицій, історичного минулого і сучасного, бережне відношення до результатів праці її мешканців, позитивне емоційно-ціннісне ставлення до природи рідного краю.         

Завдання проекту:

- ознайомлювати дітей з декоративно-прикладним мистецтвом рідного краю;

- формувати навики пошуково - дослідницької діяльності вихованців, розширення кругозору;

- розширювати форми співпраці з батьками у здійсненні навчально-виховного процесу;

- прищеплювати дітям любов до рідного міста, розвивати інтерес до його історичного минулого та формувати бажання примножувати славу рідного краю.

Характеристика проекту:

- за кінцевим результатом: теоретично - практичний;

- за кількістю учасників:  колективний (груповий);

- за тривалістю:  короткотривалий;

- за ступенем самостійності:  пошуковий.

  Учасники проекту:

- діти старшої групи;

- вихователі;

- батьки дітей.

 База реалізації проекту: Дошкільний навчальний заклад №18 «Зірка», старша група.

 Обґрунтування вибору проблеми:

В якому місті ми живемо? Хто заснував наше місто?  Які підприємства працюють у нашому місті і що на них виготовляють? Чим багата природа нашого міста? Які дерева ростуть у нашому місті? Як називається наша вулиця?

 Постійний потік запитань із дитячих вуст змушує дорослих шукати цікаві і ґрунтовні відповіді. Дитина розвивається в гармонії з природою, розуміє її набагато краще, ніж дорослі. Саме тому, вихователі і батьки  повинні допомогти дітям зрозуміти взаємозв'язки в природі, залежність життєздатності живої природи від ставлення до неї людини, навчити любити і оберігати наше місто його природу і історичні пам'ятки, навколишнє середовище.

Орієнтовні назви міні-проектів:

1. Природа рідного міста.

2. Вулиці міста.

3. Дитячі заклади.

4. Пам'ятники рідного міста.

5. Сфера обслуговування.

6. Промислові підприємства.

7. Зони відпочинку.

8. Люди  нашого міста.

Прогнозований результат:

-         залучити до над­бань на­ціональної культури;

-         сформувати моральні норми гуманної вза­ємодії з природ­ним до­вкіллям, ціннісне ставлення до україн­ських мис­тецьких традицій, україн­ського де­коративно - прикладного мистецтва;

-         прищепити дітям любов до рідного міста,  приро­ди рідного краю, гордість за його славне минуле та бажання у майбутньому працювати на благо рідного Міста та Держави.

 

 

 

 

       

 

 

Для повного ознайомлення нажміть на посилання:

Стежками рідного міста

 

 Освітній проект

"Чому плаче краплинка?

 






ДНЗ №18 2010 р.
Лучшее Оружие мира от сайта world-weapons.ru